Obyčejný den v neobyčejné třídě...(2/?)

7. ledna 2011 v 17:31 | Billie Roschet |  Obyčejný den v neobyčejné třídě
Báječné hodiny slohu.Tak by se dalo nazvat to o čem vám budu dnes vyprávět.Důležité k pochopení vlastního textu je znát pár informací ohledně naší třídy a hlavně o osobách vystupujících nejvíce v mém příběhu.

Celá naše třída viděla jeden jistý film po kterém se ted v hovorech opakují a snaží se podobat hlavní postavě.Největším zastáncem tohoto filmu je bezpochyby Daniel a Michal - dva kluci z naší třídy.

Ale ted již k samotnému příběhu.Každý čtvrtek je něčím vyjímečný .A to tím že máme hodinu slohu.Vede jí taková příjemná paní učitelka.

***čtvrtek 6.1***
Do třídy vešla profesorka:Všichni se začali smát.Sedli si na svá místa všichni,kromě Michala.Jak jinak.Sledovala jsem jak zareaguje učitelka.

"Michale..?!Běž si sednout!"Vykřikla rázně a přibouchla tabuli dříve než si kdokoli stačil přečíst to co tam bylo napsáno.Jak jsme se poté dozvěděli na vnitřním křídle stálo:"Čau , úchyle!".Prý to tam napsal jakýsi deváťák.

Když už všichni seděli na svých místech relativně v klidu a dokonce už i Marek měl puštěný na svém mazaně ukrytém mobilu film,učitelka se dala do výkladu nové látky a jelikož nikdo nevěděl o co jde tak jsme jen tupě zírali nebo si hleděli své důležité práce na vybarvování nadpisu : Líčení ve svém sešitě.

Učitelka se dala do vyprávění:"Takže líčení je vlastně slohový útvar zabývající se subjektivním názorem na okolí či danou situaci. Je to barvitě vylíčený popis ,který užívá skoro až básnická vyjadřování..."poté se otočila k tabuli a napsala krátký zápis o této problematice.Když to dokončila ,tak všechny vybídla k otázkám.Následovalo hrobové ticho a když ani po druhém otázání se nikdo neozval tak to vzdala a začala se přehrabovat papíry na svém stole.Po chvilce našla průsvitné eurodesky ve kterých byl rozstříhaný text na několik částí. Rozdala ho všem a následoval úkol sestavit ho zpátky popořadě tak jak má být.Marek pozastavil film zatukal mi na rameno a zeptal se mě co máme dělat, Andrea vyndala sluchátka z uší a udělala totéž.Když jsem jim oboum odpověděla začala jsem číst lísteček po lístečku.

Asi za pět minut jsme byli optáni zda už jsme s prací hotovy .Všichni odpověděli ano i když to pravděpodobně nebyla pravda ani z půlky.Ani mi s Andreou jsme to neměli, nesoustředili jsme se.Kantorka vyzvala Honzu aby řekl správné odpovědi.Mi jsme si to podle něj uspořádali , protože byl asi tak jediný kdo se na tyto hodiny opravdu soustředí.Pak jsme si nahlas přečetli poměrně dlouhý text.

"A odrazy slunce plály na hladině řeky..."otočila se nakonec paní učitelka ke třídě "Jak můžeme tuto část volně přeložit do hovoru mezi kamarády například?"otázala se.

Dan se přetočil a ve změti šepotu nahlas prohodil:"Čum , to slunce!"

Následovala dlouhá doba povyků a smíchu.Když už bylo relativně klid ozvalo se za vedle mě:"ČUM , TO SLUNCE!"Andrea se zalíkala smíchem "Tos zabil!"

***

Takto většínou vypadají naše hodiny.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 penelopeo penelopeo | Web | 8. ledna 2011 v 10:46 | Reagovat

Supeeeeeeeeeeer, tak to je kruté!!!! xD

2 billieroschet billieroschet | 8. ledna 2011 v 11:09 | Reagovat

Díky:D

3 penelopeo penelopeo | Web | 8. ledna 2011 v 14:34 | Reagovat

=D nz :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama