Obyčejný den v neobyčejné třídě...(1/?)

6. ledna 2011 v 18:53 | Billie Roschet |  Obyčejný den v neobyčejné třídě
Sedím v třetí lavici ,blíž k oknu. Dnes sama, kamarádka je nemocná.Zbrkle listuji sešitem a snažím se pochopit cokoli ze zadané látky,naškrábané propiskou.Poté otevřu učebnici na straně 66.Nic.Zaklapnu učebnici a hledím na dveře když si všimnu že do třídy vtrhl učitel a na menší dívku s kratšími černými vlasy v první lavici zahuhlal něco v tom smyslu at zavře dveře a rozsvítí světlo.Když jeho úkol splní zasedne zpět do lavice.

Zatímco učitel rovná svoje věci na stůl a začne ve svých deskách hledat jakýsi zmuchlaný papír jež má být pravděpodobně zadání našeho dnešního testu z geometrie,já na něj s divným výrazem ve tváři zírám.Zadání našel a papír na němž je se snaží narovnat o učebnici matematiky pro osmý ročník.Když si všimne že hledím přímo na něj už nějakou dobu , řekne at rozdám sešity na písemku.

Můj tupý výraz se náhle změní na mírně naštvaný.Neochotně se zvednu a snažím se protáhnout úzkým prostorem mezi dvěma lavicemi.Projdu až k vestavěné skříni po pravé straně , která je zakryta nějakým hadrem , který se údajně má nazývat "závěs".Poodhrnu ho a začnu hledat sedmnáct sešitů pro všechny ze třídy .Po chvilce hledání držím v ruce trofej.Zahrnu závěs a vrazím do jednoho brýlatého spolužáka.Trochu mě to vyvede z míry, nejsem totiž zvyklá vrážet do lidí.Spadnou mi písemky.Kluk si narovná brýle a nabídne se mi že mi pomůže s rozdáním .Ráda přijmu a dám mu polovinu.Otočí se a pomalu jde dát první na stolek někomu ze studentů.Já udělám totéž a vlastně i ze všemi sešitky.

Když konečně usednu , tak se zahledím na tabuli kde už se píše zadání.Zděšeně hledím vpřed.
Když je zadání testu napsané ,učitel zadá skupiny. Jsem A-čko. Podívám se ještě jednou na tabuli a v duchu se uklidnuji že to mám brát s klidem a že to prostě nějak dopadne.Procházím si všechny otázky najednou narazím na jednu kterou mám šanci lehce narýsovat.V duchu si čtu:"Zkonstruujte trojúhelník KLM o velikosti strany |KL|=5,5cm,úhlů 60 stupnu a 35 stupnu.Postup,náčrt a konstrukce..."počkat!Strana 66. No jistě .Postup si možná pamatuju.
Načmárám mikrotužkou náčrt ,zvolím strany , délky a dodělám bod X a Y.Dorýsuji to ,...Dál? Nevím.

Čtu si zadání úkolu 4.,5 a 6.Nic z toho mi nepřijde lehké.Vemu obyčejnou tužku a pokusím se něco vytvořit, vůbec si nejsem jista co píšu , ale píšu a to je hlavní.Za chvíly bude test končit máme na to jen 20 minut , zbytek hodiny se dál učíme.Kvapně se podívám na popsanou stránku a nemůžu uvěřit že něco takového jsem dokázala načmárat za tak krátký čas.

Učitel se zvedne ze židle , zpraží nás přísným pohledem a praví svou oblíbenou větu:"Končíme , zezadu sebrat"pokyne směrem k volné lavici "Skupinu A vlevo a B vpravo..."

Zdešením sebou škubnu když mi na záda zaklepe ten kdo mi o sekundu později bere můj test.Pak už jen vidím jeho záda a to jak odkládá písemku společně s ostatními na stůl.

Kantor si spokojeně mlaskne.Poněkud mě to vyvede z míry , ale nakonec na to zapomenu a dbám jeho pokynů napsat si nadpis do školního sešitu. Nesnáším to. Už aby byl konec.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 penelopeo penelopeo | Web | 7. ledna 2011 v 14:49 | Reagovat

Hustě, Šrámek! :D jinak krásná povídka. :)

2 billieroschet billieroschet | 7. ledna 2011 v 16:24 | Reagovat

inspirovala jsem se trochu , ale plánuju tuhle povídku kapku slovně překopat nějak mi tam něco nesedí.:D

3 penelopeo penelopeo | Web | 8. ledna 2011 v 10:43 | Reagovat

aháááááááááá :D už se těšíííííííííím!!!! :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama